Apple şi-a cerut scuze pentru reclama „insensibilă” prin care şi-a promovat noile tablete, după ce a atras critici din partea multor actori şi artişti.
După ce şi-a prezentat cele două noi serii de iPad Pro şi iPad Air, Apple a început să deruleze şi o nouă reclamă prin care le promovează.
În reclama care încerca să arate câte lucruri ştie să facă tabletele companiei şi câte tipuri de conţinut poate reda, o serie întreagă de obiecte (inclusiv mai multe instrumente muzicale, o tablă cu ecuaţii matematice şi un vechi aparat de jocuri) sunt distruse de o presă.
Artiştii au văzut, însă, în aceasta zdrobirea spiritului uman prin tehnologie şi inteligenţă artificială. Aflat printre cei dezgustaţi de reclamă, actorul britanic Hugh Grant a caracterizat-o drept „distrugerea experienţei umane”.
Şeful companiei, Tim Cook, care a postat reclama pe X după lansarea noilor iPad-uri, a primit direct o mulţime de mesaje critice de la diverse personalităţi şi nu numai.