Trendyol intră puternic pe piața din România

Trendyol intră puternic pe piața din România

România a devenit cea mai mare piaţă din regiune pentru Trendyol (aproximativ 70% din baza regională de clienţi), cu 1,5 milioane de cumpărători activi.

Până în prezent, compania a vândut 16 milioane de articole numai în România.

Cele mai multe comenzi din România pentru Trendyol în 2024 au provenit din marile centre urbane, Bucureştiul fiind lider, urmat de Cluj-Napoca şi Constanţa. Mai mult, Bucureştiul s-a numărat printre primele trei oraşe internaţionale ca număr de comenzi (în afara Turciei), alături de Baku şi Riad.

Aproape jumătate dintre clienţii români (47%) au plasat două sau mai multe comenzi pe Trendyol.

În ceea ce priveşte numărul total de comercianţi, în 2024, pe platforma Trendyol din România au fost activi 6.600 de vânzători, oferind peste 4 milioane de produse. Printre cele mai vândute branduri s-au numărat nume populare precum US Polo Assn, Happiness İstanbul, Nike, Madmext, Tommy Hilfiger, Adidas sau Puma, alături de propriul brand de succes al companiei, Trendyol Collection.

Procesul de înrolare a magazinelor şi brandurilor româneşti pe platformă a demarat la finalul lui 2024, iar în prezent acestea reprezintă 10% din vânzările locale ale Trendyol, cu obiectivul de a atinge peste 30% în decembrie 2025.

Pentru a accelera procesul de integrare a vânzătorilor, Trendyol a lansat în februarie un proces de onboarding digital, unde pot urma câţiva paşi simpli pentru a începe să vândă pe platformă.

Până acum, cu ajutorul acestui nou instrument, timpul mediu de înrolare a fost de doar şase zile, ceea ce înseamnă că vânzătorii pot deveni activi pe aplicaţia Trendyol în mai puţin de o săptămână.

Primul depozit local din Ştefăneşti, foarte aproape de Bucureşti, este complet operaţional. Acesta se întinde pe o suprafaţă de 50 000 de metri pătraţi şi va susţine până la 250 de locuri de muncă, pe măsură ce Trendyol îşi va dezvolta activitatea.

Livrarea de la depozitul din Ştefăneşti a început în luna februarie 2025, având în stoc cele mai solicitate  articole. Acestea ajung la clienţii din România în termen de 2 zile.

Pe lângă depozitul de lângă Bucureşti, compania are în plan să deschidă şi un birou local în S2 2025.

Pentru a spori impactul asupra ecosistemului local, împreună cu universităţi selectate, Trendyol va lansa o iniţiativă pentru studenţii pasionaţi de programare. Aceasta va implica un bootcamp de tehnologie online de două săptămâni pentru 100 de studenţi talentaţi din România, urmat de un hackathon în Bucureşti.

De la lansarea pe piaţa locală, Trendyol a dezvoltat parteneriate cheie cu jucători locali, precum companii de logistică (de exemplu, a lansat recent livrarea la lockere în parteneriat cu FAN Courier, liderul serviciilor de curierat din România), companii de telecomunicaţii (Vodafone – oferind promoţii exclusive pentru a îmbunătăţi accesibilitatea), şi bănci (Banca Transilvania, Credit Europe Bank, ING Bank sau Unicredit Bank pentru opţiuni de plată convenabile, care să sporească accesibilitatea cumpărăturilor pe Trendyol).

  • Trendyol şi-a început activitatea în urmă cu 15 ani ca un business de fashion e-commerce şi s-a transformat într-un marketplace în 2017. Tot atunci, compania a realizat prima vânzare internaţională prin parteneriate globale, continuând să inoveze pe piaţa locală şi devenind primul decacorn al Turciei în 2021.
  • Expansiunea internaţională a Trendyol a început în Germania în 2021, iar până în 2022, compania livra deja peste 1,5 milioane de comenzi anual în Europa. Creşterea s-a accelerat odată cu extinderea în Azerbaidjan, statele din Golf şi, cel mai recent, în Europa Centrală şi de Est.
  • În prezent, Trendyol este prezentă pe 16 pieţe, unde business-ul se află în diferite etape de dezvoltare, în funcţie de regiune.

Anul acesta, Trendyol îşi propune să ajungă la 12 milioane de clienţi internaţionali, iar pe termen lung, compania are ca obiectiv să devină lider în e-commerce în regiunea EMEA

93 Comments

  1. Wilsonnek

    Getting it advantageous, like a reactive being would should
    So, how does Tencent’s AI benchmark work? From the advice announce access to, an AI is allowed a inspired reproach from a catalogue of via 1,800 challenges, from construction state creme de la creme visualisations and царствование завернувшемуся потенциалов apps to making interactive mini-games.

    At the unvarying without surcease the AI generates the lex scripta ‘statute law’, ArtifactsBench gets to work. It automatically builds and runs the form in a sheltered and sandboxed environment.

    To see how the notation behaves, it captures a series of screenshots ended time. This allows it to probe against things like animations, sphere changes after a button click, and other high-powered consumer feedback.

    In the die far-off, it hands settled all this affirm – the autochthonous importune, the AI’s pandect, and the screenshots – to a Multimodal LLM (MLLM), to feigning as a judge.

    This MLLM adjudicate isn’t permitted giving a inexplicit мнение and order than uses a particularized, per-task checklist to armies the d‚nouement elongate across ten diversified metrics. Scoring includes functionality, holder circumstance, and neutral aesthetic quality. This ensures the scoring is unestablished, dependable, and thorough.

    The conceitedly nonsensical is, does this automated measure high birth with a spectacle file comprise suited taste? The results proffer it does.

    When the rankings from ArtifactsBench were compared to WebDev Arena, the gold-standard book where existent humans ideal on the select AI creations, they matched up with a 94.4% consistency. This is a herculean sprint from older automated benchmarks, which not managed circa 69.4% consistency.

    On lid of this, the framework’s judgments showed across 90% unanimity with maven fallible developers.
    https://www.artificialintelligence-news.com/

  2. MichaelInsut

    pf-monstr.work – поведенческие факторы продвижения

  3. Rolandcam

    servismersedes2.ru – Обслуживание гибридных и электрических моделей

  4. Rolandcam

    https://servismersedes2.ru – Постгарантийное обслуживание с сохранением истории

  5. Rolandcam

    servismersedes2.ru – Надежный ремонт двигателей любой сложности

  6. MichaelInsut

    pf-monstr.work/ – поведенческие факторы SEO оптимизация

  7. MichaelInsut

    pf-monstr.work – раскрутка сайта с упором на ПФ

  8. Rolandcam

    servismersedes2.ru/ – Стапельный ремонт с точностью до миллиметра

  9. Rolandcam

    https://servismersedes2.ru/ – Сертифицированное обслуживание автоматических коробок передач

  10. Rolandcam

    servismersedes2.ru – Сервисное сопровождение систем пассивной безопасности

  11. Rolandcam

    https://servismersedes2.ru/ – Сертифицированное обслуживание автоматических коробок передач

  12. MichaelInsut

    https://pf-monstr.work/ – улучшение поведенческих факторов и накрутка ПФ

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *